Posts

Showing posts from January, 2011

Montaj (Malam Puisi Amal GAPENA)

2.21...

untuk DIA yang merasakan DIA adalah DIA

Sesekali kita perlu menjauh…
Untuk menghanyutkan rindu

Sesekali juga kita perlu melupakan
Agar rasamu dan rasaku
Tidak terukur dengan rindu
Takkan terkubur bersama waktu

Rasanya sesekali
Kita perlu menganyam lagu
Biar hatimu tahu
Bahawa dalam hatiku sentiasa ada nyanyi rindu
Lagu rindu hanya untukkmu

Sesekali aku
Merasakan sebegitu…
Tapi saban waktu…
Hatiku mendamba rindu
Fikirku mendamba dirimu…
Dalam segenap ruang hati ku…
Dalam setiap derap langkah ku…
Dalam deru-deru nafasku…
Sentiasa ingin ku nyatakan…
Aku cinta padamu….

mari kita gegar ini KZ....

Image
Pena di jari menari. masih buntu. tapi nak tulis jugak. nak tulis apa ya? hehe nak khabaq la kat kawan-kawan nie. skarang mcm dah perang poster la kat kolej2 nie. bukan perang nak bertanding MPP tapi tue tandanya kolej2 kediaman akan mengadakan program terbesar mereka. apapun nama programnya. boleh je korang panggil HARI TERBUKA kolej. yang saya tengok sekarang promosi Kolej Za'ba lah yang paling meletop-letop. Rasanya kekomitedtan mereka mengadakan program tersebut sangar terserlah kot. moga2 berjaya lah yer.
nak taw tarikh nyer? ni saya gtaw..kalau dah taw nie jgn tak datang lak K.
tarikhnya: tanggal 21-23 januari 2011 tempat: opkos kolej za'ba, UPSI
banyak acara menarik yang akan dipertandingkan dan dibengkelkan: datanglah beramai2

Pertandingan pertama nie aplikasi gitar. untuk geng2 yang suka goreng2 gitar dalam bilik tue.di sinilah tempat-tempat anda menonjolkan kepandaian anda. mana taw ade awek2 santek terpikat dengan kehebatan anda menggoreng lagu2 jiwang..hehhe...

pertandingan nie pu…