mari kita gegar ini KZ....

Pena di jari menari.
masih buntu.
tapi nak tulis jugak.
nak tulis apa ya?
hehe nak khabaq la kat kawan-kawan nie.
skarang mcm dah perang poster la kat kolej2 nie.
bukan perang nak bertanding MPP
tapi tue tandanya kolej2 kediaman akan mengadakan program terbesar mereka.
apapun nama programnya. boleh je korang panggil HARI TERBUKA kolej.
yang saya tengok sekarang promosi Kolej Za'ba lah yang paling meletop-letop.
Rasanya kekomitedtan mereka mengadakan program tersebut sangar terserlah kot.
moga2 berjaya lah yer.

nak taw tarikh nyer? ni saya gtaw..kalau dah taw nie jgn tak datang lak K.

tarikhnya: tanggal 21-23 januari 2011
tempat: opkos kolej za'ba, UPSI

banyak acara menarik yang akan dipertandingkan dan dibengkelkan: datanglah beramai2


Pertandingan pertama nie aplikasi gitar. untuk geng2 yang suka goreng2 gitar dalam bilik tue.di sinilah tempat-tempat anda menonjolkan kepandaian anda. mana taw ade awek2 santek terpikat dengan kehebatan anda menggoreng lagu2 jiwang..hehhe...


pertandingan nie pulak pertandingan koir. tapi bukan lagu yg biasanya anda dengar. ia koir lagu rakyat. hehe lagu rakyat dikoirkan.menarik. memartabatkan seni..


yang ni bagi anda, anda dan anda! yang suka melalak lam bilik mandi. ape kelas der.dalam bilik mandi??? hahaha... aku pon slalu gaK... sampai abis satu album SPIN aku nyanyi... bg anda yang suka cabaran nie..jgn lupa.. mesti menarik aksi2 nya nanti..

 yang ni pulak bg penggiat2 seni UPSI... jgn pendamkan bakat anda... hadiah lumayan kot...mana taw leh menang..senang je tue..bakat seni harus dinikmati..


rasanya ini pertama kalinya pertandingan seumpama ini diadakan. mencari murabbi. konsep pertandingan mungkin ada sedikit persamaan dengan imam muda. kemuncaknya pada hari yang dinyatakaN...



haaaaaaaaaaaaaaa... ini yg aku paling suka. Asyik wanita je yg masak. nak gak tengok laki2 lak.. laki2 hebat lorH... mesti besh besh n besh... lau de masa n tiaDa halangan insyallaH saya nak join gak la... hahha

ni pun untuk pelajar seni jugak.. taw kan upsi ni banyak mak n pak andaM.. join r..

 yang nie seni laK... meNyihatkan badan... kawan aku ajak p.. aku g kot... hahha bwak team...


yang kat atas tue pertandingaN.. kita tengok bengkeL laK..


heheh.. ni pulak bagi penggemar Nikon n caNon nyer kamera.. serlahkan bakat ada.. untuk pada member2 yang santek2 n gebu2.. tapi kan..cantik tak semestinya fotogenik..

Ni pulak pertandingan sukan2 yang menyihatkan badan. mai kita sama2 redah...






Ini pulak, kursus dan bengkeL.. sangat menarik... jom join..








bagi kawan2 yang nak meningkatkan softskilll anda sebagai guru..jomm kita ramaikan hari terbuka KZ nie.sertailah bengkel2 dan kursus yg dianjurkan... PTPTN dah masuk kot hari tue. kita berbelanja dengan berhemaH.. hehhee

 eh lupa laK...
 ni ade lagi... 



satu keistimewaan hari terbuka kZ nie.. bukan dak upsi je yang join... ada gaK untuk penduduk tanjung malim.. dak skolah.. nie dia.. hehe adik2 serlahkan bakat anda.

ape pon akhir kata dr saya.. semogA berjaya. Gud luck For KZ...






Comments

Popular posts from this blog

Sajak Aku (Komsas Tingkatan 1) Lagu Puisi

Diari Hati Seorang Guru (UPSI)

Keindahan Yang hilang (lagu Puisi)