assalamualaikum...
masa entri ni di tulis, aku tengah duduk dikerusi panggung budaya. 
bukan tengok konsert, tapi tengah tengok dak boria latihan. lagi2 ada kawanku fazri n fadh yang jadi backup singer. gud luck brO.. hikhik.. sayangi Unibersiti anda..

hehe.. boria sangat besh.. meriah gitu loRh..

lamanya tak alek...suma member universiti balik dah 1 Hb 12 lalu... tapi aku punya komitment lain di universiti ni... hehe.. doakan saya berjaya yah...

lagi2 saya baca harian metro mengatakan graduan Ulat buku tidak kemana. jadi sangatlah perlu saya menjana lain2 bakat di sini. supaya jadinya nanti graduan yang menepati standarat di pasaran pekerjaan. 
seingat aku inilah kali keempat aku mawakili universiti.. hehehe.. pernah menang.pernah juga kalah. tapi mejadi wakil universiti adalah kenangan yang sangat indah. bayangkan Universiti memberikan kepercayaan untuk mewakili kira-kira 14000 warganya. lagi2 membawa nama universiti yang sangat dikenali ramai.. setanding dengan universiti lain..

hehe..sekarang mau latihan... tak sabar menghabiskan segalanya.nak balik kampung jumpa mak...
rindu ng mak dan adik adik...

wsalam...

Comments

Popular posts from this blog

Sajak Aku (Komsas Tingkatan 1) Lagu Puisi

29 Februari dan Aku

Keindahan Yang hilang (lagu Puisi)