coret-coret

usai sit-in kelas 2D...
kelas moral...
fuh..betapa pelajar di sekolah ini sangat menghormati guru...
ada ketikanya aku ingin bertukar sekolahs ebab aku nak ajar fom6..tapi disebabkan keadaan pelajar sekolah ini yang sangat bagus...
aku batalkan saja hasrat itu..mybe untuk 10 or 20 tahun akan datang...
nikmati suasana yang mengasyikkan di sekolah dengan pentadbiran yang baik dan kebajikan dijaga oleh sekolah...

raya bakal menjelma...
hihihihi...
banyak pilihan raya..sampaikan aku payah untuk memikirkannya...
dan selalunya..
pada akhirnya aku biarkan saja takdir untuk memilih...
dulu ikut arah jejak kaki..
skarang ikut jejak arah pusingan stereng dan tayar encik Alza...

fuh..semalam dengan kelam kabutnya lambat pergi ke sekolah...
encik alza, asal awak tak sporting sampai memijak paku segala...
nasib baik saya perasan...
kalau masa jalan jauh baru perasan..kan naya saya wahai encik Alza :)

nasib la di tengah tayar...
kua duit RM 5 sahaja...
Encik Alza...saya tidak boleh hidup tanpa kamu...
tgu nanti suatu ketika saya merehatkan kamu dengan membeli motor ya encik alza...
i LOP u en ALza :)

Comments

Popular posts from this blog

Sajak Aku (Komsas Tingkatan 1) Lagu Puisi

29 Februari dan Aku

Keindahan Yang hilang (lagu Puisi)